czwartek, 24 września 2015

ROZDZIAŁ PRZENIESIONY NA INNY TERMIN
JAK TŁUMACZYŁAM W POPRZEDNICH ROZDZIAŁACH, CZĘSTO PSUJĘ MI SIĘ LAPTOP + MAM PRZEPROWADZKĘ.

LAPTOP POWINIEN PRZYJŚĆ Z SERWISU W PRZECIĄGU DWÓCH TYGODNI, WIĘC WTEDY SPODZIEWAJCIE SIĘ ROZDZIAŁU:]
TAK JAK JEST ZAWSZE - KIEDY NIE WYWIĄZUJE SIĘ Z TERMINU - NIE WYMAGAM KOMENTARZY. KOLEJNY POST BĘDZIE ZAWIERAŁ DWA ROZDZIAŁY [BEZ "WYMUSZANIA" "SZANTAŻOWANIA" (NIEKTÓRZY UWIELBIAJĄ TO TAK NAZYWAĆ:))]

**
DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZE POD POPRZEDNIM ROZDZIAŁEM.
CZUJĘ, ŻE BLOG WRACA DO POPRZEDNIEJ ŚWIETNOŚCI.
**

NIE MUSICIE CODZIENNIE SPRAWDZAĆ CZY JEST NOWY ROZDZIAŁ.
PRZEŚLE WAM INFORMACJĘ NA KONCIE GOOGLE, GMAILU NA FACEBOOKU [O ILE PODALIŚCIE MI W POPRZEDNIM POŚCIE]

5 komentarzy:

  1. Jaka przeprowadzka ! Kłamczucha oszukuje swoich czytelników ! Z tego co słyszałam ... Masz remont . Więc się nie próbuj przechwalać ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Co ona sobie myśli !? Myśli , że oszuka nas ? Nas - czytelników ? - Zawiodłam się.

      Usuń
    2. Jak ona tak może... Pff Janusz jak możesz okłamywać swoich wiernych fanów. KŁAMCA :')

      Usuń
  2. O, widzę, że Anonimek odpisuje sobie sam na komentarze. To widać po godzinie, w którym komentarz został opublikowany.
    Ja bym na Twoim miejscu nie obrażałabym Blue, bo może być jej przykro. Mnie nie interesuje, czy ma przeprowadzkę czy remont, interesuje mnie tylko rozdział kiedy się pojawi. Może i to nawet rok czekać, ale ja poczekam.
    Pozdrowienia dla Ciebie i wracaj do podstawówki. Internet dla osób powyżej 13 lat ;)
    Absolve, mam nadzieję, że szybko wrócisz ;)
    Magda

    OdpowiedzUsuń